
設計はリアルストリート用であり、トラック用ではありません。
フレームは、どちらかといえばロードバイクに近い設計です。


SurlyがこだわるNatch! Double-butted4130 CroMolyスチールフレームは、最大幅38mmのタイヤクリアランスを確保し、ダッシュ力に優れた機敏さと、快適で上質な乗り心地をみごとに両立しました。

そんなフレームを選んで、アスファルトにあいた穴、草の茂った近道、都市部のオフロードや裏道をすいすい走り抜けることができる痛快なバイクにしてみませんか?

なによりフィクシーでありながら、乗り心地が良いちょいと太めのタイヤを履ける粋な設計が持ち味!
Tubing
Surly 4130 CroMoly steel. Main triangle is double-butted. TIG-welded. ED CoatedRear Dropouts
Investment cast Surly track dropouts, 120mm spaced
Brake Compatibility
Standard reach road calipers, but there are no stops for housing
Braze-ons/extras
Eyelets on the rear dropouts and one set of water-bottle mounts on the seattube ’cause we’re not camels
Seatpost diameter
27.2mm
Seatpost clamp diameter
30.0mm Surly stainless, included
Headset/Steerer Tube
EC34/28.6 upper, EC34/30 lower
Bottom Bracket Shell
68mm wide, threaded English 1.37˝ x 24t
Chainring Clearance
Heavy manipulation of the chainstays gives room for a 50t ring while maintaining chainline. Track crank-compatible
Tire Clearance
Room for tires up to 700c x 38mm. Individual tire and rim combos affect tire clearance, but figure on being able to use tires up to 32mm with fenders (p.s. use clip-on fenders)
Fork
4130 CroMoly, lugged and brazed flat crown that is drilled to accept a standard mid-reach (47–57mm) caliper brake. It has clearance for 700c x 38mm tires. There are no eyelets at the dropouts
カラー:ブラック
税込み価格¥64,584_